Nieuws

1,5 meter richtlijnen kantoren Royaal Group

Lees verder

Jerry Ros gaat alle medewerkers bellen.

Lees verder

Nieuwe Arbodienst
Per 1 oktober 2020 gaat Royaal Group samenwerken met een andere Arbodienst.

lees verder

VACATURE
Wil jij werken op een TOPLOCATIE, heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben jij een professional in beveiliging en wil je leuk werk dat elke dag anders is? Dan zijn we op zoek naar jou!

lees verder

Enige tijd geleden heeft er een vacature voor Teamleider beveiliging RWS Utrecht  op Dyflexis gestaan. Inmiddels zijn alle gesprekken afgerond en verheugd het ons jullie te kunnen berichten dat Sandra Jokhoe per 13 juli 2020 hiervoor is aangesteld.

Lees verder

Is beveiligingswerk topsport geworden?
Nogal, beveiligers zijn net bedrijfsatleten. Ze willen de 10 km schaatsen in de tijd van de 500 meter.
Met zoveel impulsen om hen heen is het de kunst om voldoende energie te hebben zodat ze elke dag weer kunnen presteren.
Ook al omdat we langer door moeten werken. Alleen als we ons brein voldoende rust geven en zorgen voor goede voeding, slagen we daar in.

Lees verder
1,5 meter richtlijnen kantoren Royaal Group

Beste collega, 

 

In deze tijd van Corona en de 1,5 meter samenleving dienen we allemaal rekening te houden met de richtlijnen die door het RIVM en de overheid zijn uitgevaardigd, zowel privé als op het werk. Dit geldt natuurlijk ook voor onze kantoren in Hansweert en Rotterdam. We vragen jullie om hier rekening mee te houden als je op kantoor langskomt. De voor onze kantoren geldende richtlijnen zijn goed zichtbaar opgehangen en daarnaast verzoeken we jullie de aanwijzingen van onze collega’s op de kantoren op te volgen. 

 

Dank voor jullie medewerking en begrip. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Diana Post 

Directeur gaat iedereen bellen

Beste collega’s,

Als Directeur van de Royaal Group heb ik beloofd om onze nieuwe objecten te bezoeken en zodoende nader kennis te maken met de collega’s die wij hebben overgenomen van Securitas. Helaas is dit maar zeer beperkt nagekomen, hiervoor mijn persoonlijke excuses. Gezien de drukte en de Corona-crisis is het nu helemaal lastig om objectbezoeken te realiseren. Daarom heb ik besloten wekelijks collega’s van de werkuitvoering persoonlijk te gaan bellen. Mijn intentie is om nader kennis te maken en jullie visie en ervaringen te horen.

Persoonlijke aandacht en heldere communicatie vanuit de Directie naar de werkvloer en visa versa via de hiërarchische lijnen is een van de visies van de Royaal Group. De Directie kan vanuit kantoor mooie plannen bedenken maar in de praktijk kan dit heel anders uitpakken. Andersom geldt hetzelfde, mensen van de uitvoering zien natuurlijk niet de gehele bedrijfsvoering. Om deze reden is het belangrijk dat we goed met elkaar communiceren, dit voorkomt ruis op de lijn, werkt prettiger en verbetert de kwaliteit van onze dienstverlening.

Ik ga starten met het contact opnemen met de collega’s die vanuit Securitas voor ons zijn komen werken maar ook de collega’s die al langer voor de Royaal Group werken zullen door mij gebeld worden, ook hen spreek ik nog maar zelden.

Als jij er geen prijs op stelt door mij gebeld te worden, dan betreur ik dat maar respecteer ik jouw keuze, je kunt dit kenbaar maken door een mail te sturen naar onze HRM-afdeling via HRM@royaalsecurityservices.nl. Zonder tegenbericht zal ik starten met bellen in week 38.

 

Met vriendelijke groeten,

Jerry Ros
Directeur

Nieuwe Arbodienst

Van:Directie
Aan:Alle medewerkers Royaal Group
Betreft:Nieuwe Arbodienst  

Hansweert 30 juli 2020

Beste collega, 

Middels deze brief informeren wij je dat Royaal Group binnenkort samen gaat werken met een andere Arbodienst dan Mepros. 

Met ingang van 1 oktober 2020 zal dit zijn met Roosendaal Arbo. Zij zijn een gecertificeerde Arbodienst en dus bevoegd tot het uitvoeren van wettelijke taken conform de Arbowet 

De contactgegevens van Roosendaal Arbo zijn:
Roosendaal Arbo
Burgerhoutsestraat 12
4701 EL Roosendaal
0165-521999
mail@roosendaalarbo.nl  

Meer informatie is te vinden op: https://www.roosendaalarbo.nl/ 

Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,

Diana Post
Adjunct Directeur 

Vacature Dispatcher - Objectbeveiliger Locatie Terneuzen

Vacature Dispatcher m/v, locatie: Terneuzen, 36 uur p/w per 1 oktober 2020

Wil jij werken op een TOPLOCATIE, heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben jij een professional in beveiliging en wil je leuk werk dat elke dag anders is? Dan zijn we op zoek naar jou!

In deze functie werk je als ‘Dispatcher’ op het Veiligheidscentrum van een Petrochemiebedrijf op een TOPLOCATIE. De opdrachtgever is een Petrochemiebedrijf, dat de op één na grootste productielocatie in de wereld is en in Terneuzen is gevestigd. Men heeft een breed aanbod van toonaangevende producten en oplossingen, zoals specialistische chemicaliën, hoogwaardige materialen, landbouwwetenschappen en kunststoffen. Haar producten en diensten vinden hun weg naar klanten in ruim 160 landen. Deze klanten zijn voornamelijk actief in groeiende markten zoals elektronica, water, energie, coatings en landbouw.

Je gaat werken in het hypermoderne Veiligheidscentrum, wat het kloppend hart is van het enorme fabrieksterrein als er iets misgaat. Bij een incident wordt vanuit het Noodcentrum alles gecoördineerd. Zo kan bijvoorbeeld het treinverkeer stopgezet worden of de toegang naar het fabrieksterrein worden afgesloten om hulpdiensten erdoor te laten. Alle ca 1000 medewerkers kunnen in één keer gealarmeerd worden vanuit het Noodcentrum. Dat is geen overbodige luxe aangezien het terrein 440 hectare groot is. Het veiligheidscentrum kan ook voor coördinatie worden ingezet worden als zich in Europa, het Midden Oosten of Afrika een incident voordoet tijdens transport van de producten van onze opdrachtgever. Het is niet voor niets dat het Noodcentrum transportincidenten in verschillende landen coördineren.

Je hebt hier te maken met verschillende taken en moet dus beschikken over zeer goede communicatieve vaardigheden, ook in de Engelse taal, en een flexibele instelling.

De Dispatcher bij Security is een functie die wordt uitgevoerd in een 5-ploegen rooster door een beveiligingsbeambte. De Dispatcher voert de taak uit volgens de vereisten beschreven in de wet Particuliere beveiligingsorganisaties en Recherchebureaus (WPBOR) en de ISPS-code. Er dient altijd 1 Dispatcher aanwezig te zijn.

Verantwoordelijkheden en taken van een Dispatcher zijn:
• De Dispatcher is verantwoordelijk voor een goede dienstuitvoering, tevens voor de beambten op dienst.
• Tijdens deze dienst draagt de Dispatcher de verantwoordelijkheid voor de bescherming van personen en goederen op en rond het Dow-terrein.
• De Dispatcher stuurt de beambten die op dienst zijn aan of bij waar nodig.
• De Dispatcher controleert de bevindingen en rapportages van al de beambten tijdens zijn dienst.
• Noodsituaties worden gecoördineerd door de Dispatcher in het Noodcentrum. Hieronder vallen 2222/3333-meldingen alsook het DER-proces.
• Dispatcher is tevens verantwoordelijk voor de coördinatie en afwikkeling in het Noodcentrum bij overige alarmen/calamiteiten.
• Dispatcher is verantwoordelijk voor het waarschuwen/informeren van benodigde personen tijdens calamiteiten.
• Dispatcher is verantwoordelijk voor diverse berichtgeving betreffende bijzonderheden richting de site.
• De Dispatcher dient al de apparatuur die aanwezig is voor een goede werkuitvoering te kunnen bedienen.
• De Dispatcher test al de apparatuur op juiste werking bij aanvang dienst.
• De Dispatcher zorgt dat storingen gemeld worden aan betreffende afdelingen en Security Officer.
• Dispatcher zorgt dat de MTL na de dienst is afgewerkt.
• Dispatcher zorgt ervoor dat het Logboek volledig is bijgewerkt.
• Dispatcher zorgt ervoor dat er geen openstaande mail is in de functionele mailboxen bij einde dienst.
• Dispatcher verzorgt planning bij afwezigheid dagdienst en bij bijzondere gevallen zoals ziekte collega.
• Dispatcher is verantwoordelijk voor de sleuteladministratie, controle omheining, update noodcentrum e.d.
• De Dispatcher zorgt voor een juiste en volledige dienstoverdracht.
• Dispatcher voert tevens de werkzaamheden uit die omschreven staan in de rolomschrijving Logemedewerker.

Dispatcher voert tevens de werkzaamheden uit in de rol van Logemedewerker, hieronder staan de taken en verantwoordelijkheden vermeld die van toepassing zijn op deze rol:
• Tijdens deze dienst draagt de Logemedewerker de verantwoordelijkheid voor de bescherming van personen en goederen op en rond het Dow-terrein.
• De Logemedewerker volgt de werkinstructies van de afdeling voor een goede dienstuitvoering.
• De Logemedewerker assisteert de Dispatcher in het Noodcentrum tijdens alarmen/calamiteiten. Hieronder vallen 2222-meldingen en andere meldingen.
• De Logemedewerker waarschuwt/informeert de benodigde personen tijdens calamiteiten op aangeven van de Dispatcher.
• Verzorgt diverse berichtgevingen betreffende bijzonderheden richting de site op aangeven van de Dispatcher.
• De Logemedewerker dient al de apparatuur die aanwezig is voor een goede werkuitvoering te kunnen bedienen.
• De Logemedewerker zorgt dat storingen worden gemeld aan betreffende afdelingen en Security Officer.
• De Logemedewerker zorgt ervoor dat het Logboek wordt aangevuld met bijzonderheden.
• De Logemedewerker zorgt ervoor dat de functionele mailboxen met regelmaat verwerkt worden.
• De Logemedewerker zorgt voor een juiste en volledige dienstoverdracht.
• De Logemedewerker is verantwoordelijk voor de pasuitgifte voor medewerkers.
• De Logemedewerker is verantwoordelijk voor de controle van afvoerdocumenten
• De Logemedewerker is verantwoordelijk voor de controle op documenten/systemen ten behoeve van lossen van goederen.
• Telefoonbediening, inclusief centrale buiten kantoortijden.
• Ziekmeldingen voor de Terneuzen en Delfzijl buiten kantooruren aannemen en doorgeven naar de Medische Dienst.
• Bestellen van taxi’s op aanvraag.
• Sleuteluitgifte van gebouwen en hekwerken, alsmede speedgate passen.
• Bediening van hekwerken via het EBI systeem.
• Bediening CCTV.

Overige taken als; het voorkomen van criminele activiteiten, inperken van veiligheidsrisico’s en signaleren
van onregelmatigheden, verwerken van goede dienstrapportages, beantwoorden van de telefoon, behandelen
van e-mails en administratieve werkzaamheden, etc.
Vanuit een fantastische werkplek, zorg jij voor een professionele inzet die naadloos aansluit op de bedrijfsidentiteit van de opdrachtgever en die de veiligheid versterkt. Je moet daarbij ook ‘stevig in je schoenen’ staan want je komt met veel situaties in aanraking.
In deze functie zal je de eerste 6 maanden als ‘Objectbeveiliger’ op de Dispatch-/Logemedewerker functie in het Noodcentrum worden ingewerkt.
EXTRA BELONING
Functioneer je na 6 maanden dusdanig goed dan zal je de officieuze functiebenaming Dispatcher Noodcentrum krijgen en zal je als zodanig worden ingezet en de bijbehorende functie / loontoeslag krijgen.

Functie-eisen.
• MBO werk- en denkniveau
• In bezit van diploma beveiliger 2 (of bereid zijn dit te behalen)
• In bezit van BHV certificaat (of bereid zijn dit te behalen)
• In bezit van EHBO diploma (of bereid zijn dit te behalen)
• In bezit van ISPS certificaat (of bereid zijn dit te behalen)
• Goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift
• Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift
• Representatief, een flexibele instelling en goede motivatie
• Bereid zijn volcontinue diensten te draaien
• Dienstverlenende instelling
• Groot verantwoordelijkheidsgevoel
• In staat om overzicht te houden
• Proactief
• Kan zelfstandig werken
• Is alert, opmerkzaam en plichtsgetrouw
• Ervaring met computer- en telefoonwerkzaamheden
• Van onbesproken gedrag (een antecedentenonderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure)
• In bezit van rijbewijs en auto
• Woonachtig binnen een straal van 30 kilometer van Terneuzen
Reacties die niet voldoen aan de functie-eisen worden niet in behandeling genomen.
Ook Vlaamse collega’s woonachtig binnen een straal van 30 kilometer van Terneuzen zijn van harte uitgenodigd om te solliciteren.
Wij bieden:
• Hoog salaris met hoge ORT
• Vast rooster
• Leuk object met diversiteit in werkzaamheden
• Fulltime functies
• Doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
• Persoonlijk en sociaal contact
• Open communicatiestructuur
• Vriendelijke collega’s van diverse leeftijden
• Prima arbeidsvoorwaarden
Wij zien uw sollicitatiebrief aangevuld met uw CV met belangstelling tegemoet, deze kunt u mailen naar info@royaalsecurityservices.nl.

Sollicitatieprocedure:
1. Schriftelijke screening (van uw ingezonden sollicitatiebrief en CV)
2. bij geschiktheid 1e sollicitatiegesprek
3. bij geschiktheid 2e sollicitatiegesprek bij de klant
4. Eindconclusie en bij geschiktheid contractbespreking
Acquisitie naar deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Nieuwe teamleider

Beste collega’s,

 

Enige tijd geleden heeft er een vacature voor Teamleider beveiliging RWS Utrecht  op Dyflexis gestaan. Inmiddels zijn alle gesprekken afgerond en verheugd het ons jullie te kunnen berichten dat Sandra Jokhoe per 13 juli 2020 hiervoor is aangesteld.

Sandra is sinds 2018 Receptioniste op deze locatie en wil graag doorgroeien. Omdat Sandra de afgelopen jaren heeft laten zien dat zij een zeer gemotiveerde en positieve dame is met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en de juiste instelling voor de functie van Teamleider, willen wij haar graag deze kans geven. Naast het vervullen van haar nieuwe functie zal zij, om meer kennis te vergaren over het vak Beveiliger, de opleiding Beveiliger 2 gaan volgen.

Wij feliciteren Sandra met haar promotie en wensen haar heel veel succes en plezier in haar nieuwe functie en met haar opleiding.

 

Diana Post
Adjunct Directeur

 

 

Beter eten en ontspannen maakt beveiligers alerter

Grijp niet meer naar de Snelle Jelle of Vlugge Japie

Is beveiligingswerk topsport geworden?
Nogal, beveiligers zijn net bedrijfsatleten. Ze willen de 10 km schaatsen in de tijd van de 500 meter.
Met zoveel impulsen om hen heen is het de kunst om voldoende energie te hebben zodat ze elke dag weer kunnen presteren. Ook al omdat we langer door moeten werken. Alleen als we ons brein voldoende rust geven en zorgen voor goede voeding, slagen we daar in.

Aan welke knoppen kun je draaien voor een goede nachtdienst?
Beter in balans zijn wordt bereikt door drie dingen: goede roosters, oog voor werkomstandigheden en een gezonde leefstijl.
Voor nachtdiensten, waar beveiligers veel mee te maken hebben, is het belangrijk dat je niet overgeleverd bent aan de Snelle Jelles en de Marsen uit de snoepautomaat. Gezien je energieniveau lever je ’s nachts een grotere prestatie dan overdag.
Zorg er dan dus voor dat je iets goeds eet.

Ik ga de nachtdienst in en neem mee…
Je ziet dat de meeste mensen vier boterhammen in hun broodtrommel meenemen. Stop daar eens wat anders in. In plaats van koolhydraten maken eiwitten het verschil. Dus vul die trommel met een handje noten, een eitje of een kippenpoot of gehaktbal. Eiwitten houden je veel alerter. Wie het probeert, merkt gegarandeerd het verschil. Een andere tip is: houd een powernap voordat je aan je werk begint. Je bent dan geconcentreerder tijdens je dienst en komt daarna beter tot rust.

Gaan slapen zonder te eten is ook geen goed idee?
Inderdaad. Je spijsverteringskanaal is minder actief tijdens de nachtdienst. Dus wie ’s ochtends thuis komt van de dienst, doet er goed aan wat te eten voordat je gaat slapen. Mensen zijn verrast, het lukt nu ineens wel om door te slapen tot 12.00 of 13.00 uur. Voorheen waren ze om 11.30 al weer klaarwakker.

Als je 17 uur achtereen in touw bent, ben je aan het eind van je Latijn?
Klopt. Verdeel de 24 uur in 8 uur slaap, 8 uur werk en 8 uur privé. Wie 17 uur actief is, is net zo alert als iemand achter het stuur met drie glazen bier op. Beveiligers die veel in de auto zitten of achter de balie staan, moeten continu alert en geconcentreerd zijn.  We vergeten met onszelf bezig te zijn, 80% van de mensen die een interventie pleegt merkt de effecten en heeft er plezier van!

 

Bron: https://www.veiligheidraaktiedereen.nl