Alarmafhandeling 

De centralisten van de Alarmcentrale zorgen voor een professionele, betrouwbare en veilige alarmontvangst, registratie, verificatie en afhandeling van alle alarmmeldingen.

Vanuit de alarmcentrale bieden we een op maat gemaakte dienstverlening  voor elk bedrijf. Of het nu gaat om een normaal risicoprofiel of hoog risicoprofiel. Alarmmeldingen worden professioneel aangenomen, geregistreerd en afgehandeld. Waar nodig wordt conform het afgesproken protocol de alarmopvolging direct geregeld, hulpdiensten aangestuurd en overige waarschuwingsadressen geïnformeerd.

Kortom adequaat en professioneel handelen, om zo eventuele schade te beperken of voorkomen.

Naast alarmafhandeling kan de dienstverlening uit de volgende werkzaamheden bestaan:

  • Alarmopvolging
  • Noodknop meldingen
  • Storingstelefonie
  • Gebouwbeheer
  • Persoonsalarmering op locatie
  • GPS track & trace van voertuigen en apparatuur
  • Begeleiding open- en sluitrondes
  • Teleservicediensten
  • De Alarmcentrale is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.